78186 (59%) 54531 (41%)
78186 (59%) people have pressed this button, while 54531 (41%) did not.
You get everything you could ever hope to buy for free
but
Only if fewer than 50% of people hit this button
Next


KINGLINUS17 years ago
for the greater good I refused... at 51% pressed it

skidmark6347 years ago
same

get to a tree unicorn8 years ago
45% people pressed the button... time to get every dlc in every game I have

1Deamonfang7 months ago
59/41 DANGIT
Load more replies

jkmc12057 years ago
51/49. CRAP!

Ophelia Standley-Thompson11 years ago
If I can't have it, no one can!

blyatman69233 years ago
lol
Load more replies

Keimy6 years ago
DAMMIT! 55%

TyTrouty8 years ago
Yeah! 46%! Freeeeeee stuuuufffffff!

skidmark6347 years ago
51 percent

Christopher Reyna11 years ago
i didnt hit it...and now that i think about it, all the nice people dont hit it and all the greedy people do haha

SilentStorms2 years ago
Does that make me greedy? I swear, I'm nice.
Load more replies

DustyRose6 years ago
I like to work for what i want. Its called earning it.

Cybox1436 years ago
NOBODY PRESS THE BUTTON (apart from meh)

SakuraHaruno6 years ago
WHAT"S THE DOWN SIDE TO THIS!?!?!?!

darkpineapple6 years ago
so if less than 50% hit the button, i get infinite free stuff, and if over 50% hit it, nothing happens?

Themauf5 years ago
But you should consider being nice to other people, as your button pushing reduces the chance for them to get free stuff

derfeniledam6 years ago
If only a couple people press it, then they can make it so that the other people have this too.

hodor6 years ago
there"s no reason not to hit it. If you don't hit it, there"s no chance you get get free stuff, and if you do hit it, and more than 50% of people hit it, there are no downsides.

SupaGama6 years ago
Clever...

Greatcat7 years ago
50/50. Noooooooooooooooo!!!!

Wesley Coolen11 years ago
This perfectly shows how the world works... statistically

Cheeky_peek7 years ago
51% of people pressed the button.

axolotl lord8 years ago
What's the difference

MurgianSwordsman8 years ago
Heh. My gamble paid off. If it works, great. If it didn't, I still lose nothing. Win-win.

Kraotop8 years ago
Hell yeah!!!

EclipseTDS6 years ago
Darn!

TemmieArmor8 years ago
I feel really nice for not hitting it, but then I realized that I'd have gotten the free stuff anyway. :<

Chara jones8 years ago
Hey, in this world, you can't be nice. It's kill or be killed

ThePersonOverThere10 years ago
Shit

Xxcrystalluvxx8 years ago
Nobody hit the button for this one..it's at 48%

tydickson9 years ago
Ty Dickson

NeilTheSeal7 years ago
Ok it"s above 50% so everyone needs to downvote so that we can get things for free ok

sarie9998 years ago
Ill just wish to buy things for the people who didnt press the button since i did.

Alex Brenholt11 years ago
I didn't hit it either

ButtonAAY2 years ago
There is basically no downside so why not take your chances?

joel2pro4u7 years ago
Nooooo

Lagg8 years ago
??

SuperSaiyanShaymin7 years ago
NOOOOOO! IT"S AT 53%!!!!!!

Howlerquake8 years ago
FUCK! SHIT! I THOUGHT EVERYONE PRESSED THE BUTTON SO I DIDNT PRESS IT! ITS ONLY 45% OF PEOPLE THAT PRESSED THE BUTTON!!!!!!

Noaple5 years ago
51? Really?

Yellow Snow8 years ago
Is exactly 50 / 50

Dragonslayer378 years ago
42% fuck yes

WilliamJones6 years ago
Please be less then 50

shibbehsloth8 years ago
quite the conundrum you conjured...

BronzeUnicorn9 years ago
Free stuff!

minibotas8 years ago
dangit

Dyman8 years ago
41% Hell Yeah WOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KittyKhaos4208 years ago
46% I win

Reika9 years ago
hehehe its under 50% ;)

Flameice2 7 years ago
OH COME ON! 51 PERCENT

TheRealN8Dawgz918 years ago
1/5 tomatoes

Davvedido7 years ago
Yeees i got it!!!!!!!

Skweekyman1238 years ago
It's not going to work is it

Elana Clare Smith11 years ago
dangit.....

XxCrystalphoenixX6 months ago
Girl: am I pretty? Boy: no Girl: do you even want to be with me forever?rnBoy: nornGirl: do you even like me?rnBoy: nornGirl: would you cry if I walked awayrnBoy: nornShe"d heard enough and was hurt... She walked away with tears in her eyesrnThe boy grabbe...[Show full comment]
Load more comments