You get everything you could ever hope to buy for free
but
Only if fewer than 50% of people hit this button
I will not


KINGLINUS17 years ago
for the greater good I refused... at 51% pressed it

skidmark6347 years ago
same

get to a tree unicorn8 years ago
45% people pressed the button... time to get every dlc in every game I have

1Deamonfang6 months ago
59/41 DANGIT
Load more replies

jkmc12057 years ago
51/49. CRAP!

Ophelia Standley-Thompson11 years ago
If I can't have it, no one can!

blyatman69233 years ago
lol
Load more replies

Keimy6 years ago
DAMMIT! 55%

TyTrouty8 years ago
Yeah! 46%! Freeeeeee stuuuufffffff!

skidmark6347 years ago
51 percent

DustyRose6 years ago
I like to work for what i want. Its called earning it.

Cybox1436 years ago
NOBODY PRESS THE BUTTON (apart from meh)

SakuraHaruno6 years ago
WHAT"S THE DOWN SIDE TO THIS!?!?!?!

darkpineapple6 years ago
so if less than 50% hit the button, i get infinite free stuff, and if over 50% hit it, nothing happens?

Themauf5 years ago
But you should consider being nice to other people, as your button pushing reduces the chance for them to get free stuff

Christopher Reyna11 years ago
i didnt hit it...and now that i think about it, all the nice people dont hit it and all the greedy people do haha

SilentStormslast year
Does that make me greedy? I swear, I'm nice.
Load more replies

derfeniledam6 years ago
If only a couple people press it, then they can make it so that the other people have this too.

hodor6 years ago
there"s no reason not to hit it. If you don't hit it, there"s no chance you get get free stuff, and if you do hit it, and more than 50% of people hit it, there are no downsides.

SupaGama6 years ago
Clever...

Greatcat7 years ago
50/50. Noooooooooooooooo!!!!

Wesley Coolen11 years ago
This perfectly shows how the world works... statistically

that one guy who says first every time8 years ago
TIME TO GO TO SAMS CLUB

Mtoom30007 years ago
When i pressed it 49 %had pressed it so WHERE IS MY FREE STUFF...????

Retrospectre8 years ago
Comments gave it away XD

TheFutureBowtie8 years ago
47%! Awww yeaa!

Phan_girl 9 years ago
YAS BITCHES. DAN AND PHIL AND CONNOR FRANTA AND TYLER OAKLEY ARE MINE

XxCrystalphoenixX4 months ago
ILL BE THE SACRIFICE U GUYS

the derpic crusadeer8 years ago
well, id capitalize and grab every steam gift card ever.

Sigma8 years ago
40% SWEET!

SwordsmanKirito8 years ago
Well, I guess I fucking WIN, since only 46% pressed it! :D

Youshouldnttrustme9 years ago
Lol I'm so selfish...

LiterallyAnyone7 years ago
Either no downside with an upside or nothing happens.

Night Cat8 years ago
YESH I hit it and it's less than 50%. Good work, cya losers! *drives off in a ferrari

MemeFoxGaming7 years ago
If i cant have a free fox NOONE CAN

Zachary Grice11 years ago
ah faq

Pizza Plz7 years ago
It was at 50% when I clicked it

dinojl7 years ago
Lol

Ungarr8 years ago
i pressed this while it was still at 44% :D im fine XD

Lhama_Torrada3 years ago
57% ......... ;-;

Zhi$heng8 years ago
YES 48% IM BUYING THE UNIVERSE AND YOUTUBE BOI

GreenConsole9 years ago
Taking the risk because there's no downside if you do.

Beastmaster697 years ago
I have it

charly brown8 years ago
Danm wtf

Panifex6 years ago
Can someone get 10,520 people to not press this button? Thanks a million

fuckingidiot8 years ago
If i cant have it,no one can. Thats basically what this just said.

MrHChase9 years ago
I didn't even mean to press the button... I hate mousepads sometimes. At least it paid off! Thank you those who sacrificed! :D

Kittenlover1017 years ago
Me: I pressed this button when it was at forty precent than saw it again and just posted this comment and re-entered the app. Noob: Why didn't I think of that! Me: because you are a NOOB! Noob: No! You are! Me: shut up. -the noob walks away and never comes back-

Brady the awesome guy8 years ago
Yay!! I get whatever I want!!!!

asdguy009 years ago
heh. 35%

Pi-3-14159267 years ago
XP, 51% hit itπŸ˜‚

Gabry08058 years ago
I have the big money so I don't want this

NateTheGreat8 years ago
49% HIT THE BUTTON! Good luck to the rest of you put there... :P

COOKER101248 years ago
Yes lets then 50 present did

Crimeal7 years ago
Really 51β„….Glory to all greedy people!

JMG7878 years ago
SUCCESS!

JMG7878 years ago
I'm not that selfish IRL I promise
Load more comments